Ons 5 maanden avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Eileen Bogels - WaarBenJij.nu Ons 5 maanden avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Eileen Bogels - WaarBenJij.nu

Ons 5 maanden avontuur gaat beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Eileen

08 September 2015 | Nederland, Woerden

Hi iedereen,

Allereerst ontzettend leuk dat jij ons wilt volgen tijdens onze reis! Wij hebben toch maar besloten een blog bij te gaan houden tijdens onze reis nadat we het enthousiasme van het thuisfront merkte. En zélf vinden we het ook erg leuk om over ons avontuur te vertellen.

Vandaag nog een dag met de laatste voorbereidingen - spullen bij elkaar zoeken, tas inpakken, etc. - je herkent het zelf wel en natuurlijk nog even genieten van het 'hollandse' eten.

Morgen, 9 september 2015, zal onze reis beginnen op weg naar Beijing, China en op 28 januari 2015 zullen wij weer vertrekken vanuit Melbourne, Australië. Wij zullen jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van onze ervaringen.

See Ya next year,

Mitchel en Eileen

• 09 September 2015 - 09:09

Yente :

Eileen,,

ik vind het super leuk en tof voor je dat je lekker 5 maanden op reisje gaat!!!

doe voorzichtig, be safe & have a lot of fun !!

I see you next year in Paris !!!!

Yente

• 09 September 2015 - 12:39

Boudine :

Hi Eileen & Mitchel,

Happy you guys are keeping a blog, when I am in the middle of running a BI-report I can check it ;-)!
    Have an amazing time it will truly be a once of a lifetime experience.

Save travels.

Cheers,